Product aanmelden voor Garantie of Reparatie

Wilt u uw product aanmelden voor een garantieclaim of reparatie? Volg dan deze stappen en houd rekening met de belangrijke verpakkingsvoorschriften hieronder.

 

Stap 1: Het Formulier

Vul het Garantie / Reparatie formulier volledig in en voeg het toe aan uw pakket. Op het formulier kunt u de klacht omschrijven en uw contactgegevens invullen.

  • Zodra wij uw aanvraag ontvangen, nemen wij contact met u op om de procedure te bespreken.

 

Stap 2: Het Pakket Versturen

Stuur uw product, inclusief het ingevulde formulier, naar:

Van Beijck & Sitgo Oude Eibergseweg 17C2 7161 RN Neede

  • Let op: Wij kunnen helaas geen pakketten ophalen bij inzamel- of afhaalpunten.

  • Ons kantoor is op zaterdag en zondag gesloten.

 

BELANGRIJK: Veilig Verzenden van Batterijen

Het verzenden van batterijen vereist extra aandacht vanwege brandgevaar en strenge regels:

  1. Transportvoorwaarden: Niet elke vervoerder accepteert batterijen. Vraag uw vervoerder naar de specifieke voorwaarden. (Ter informatie: wij versturen onze batterijen via Packs).

  2. Batterijstatus: Batterijen dienen zo leeg mogelijk te zijn bij verzending.

  3. Verpakking: Batterijen moeten stevig en deugdelijk verpakt zijn om brandschade te voorkomen.

  4. Aannamebeleid: Bij onvoldoende of onjuiste verpakking zijn wij genoodzaakt het pakket te weigeren, conform onze strenge verzekeringsvoorwaarden.

 

Snelle Oplossing?

Tip! Heeft u al gekeken of u zelf de oorzaak kunt vinden? Raadpleeg onze diagnose handleiding op de pagina "handleidingen" om mogelijk zelf een eerste diagnose te stellen.