-
Garantie / Reparatie
Product aanmelden voor Garantie of Reparatie
Wilt u uw product aanmelden voor een garantieclaim of reparatie? Volg dan deze stappen en houd rekening met de belangrijke verpakkingsvoorschriften hieronder.
Stap 1: Het Formulier
Vul het Garantie / Reparatie formulier volledig in en voeg het toe aan uw pakket. Op het formulier kunt u de klacht omschrijven en uw contactgegevens invullen.
-
Zodra wij uw aanvraag ontvangen, nemen wij contact met u op om de procedure te bespreken.
Stap 2: Het Pakket Versturen
Stuur uw product, inclusief het ingevulde formulier, naar:
Van Beijck & Sitgo Oude Eibergseweg 17C2 7161 RN Neede
-
Let op: Wij kunnen helaas geen pakketten ophalen bij inzamel- of afhaalpunten.
-
Ons kantoor is op zaterdag en zondag gesloten.
BELANGRIJK: Veilig Verzenden van Batterijen
Het verzenden van batterijen vereist extra aandacht vanwege brandgevaar en strenge regels:
-
Transportvoorwaarden: Niet elke vervoerder accepteert batterijen. Vraag uw vervoerder naar de specifieke voorwaarden. (Ter informatie: wij versturen onze batterijen via Packs).
-
Batterijstatus: Batterijen dienen zo leeg mogelijk te zijn bij verzending.
-
Verpakking: Batterijen moeten stevig en deugdelijk verpakt zijn om brandschade te voorkomen.
-
Aannamebeleid: Bij onvoldoende of onjuiste verpakking zijn wij genoodzaakt het pakket te weigeren, conform onze strenge verzekeringsvoorwaarden.
Snelle Oplossing?
Tip! Heeft u al gekeken of u zelf de oorzaak kunt vinden? Raadpleeg onze diagnose handleiding op de pagina "handleidingen" om mogelijk zelf een eerste diagnose te stellen.